// ==UserScript== // @name Markt offers aanmaken // @author Laoujin / De Goede Fee // @namespace // @description // @include http://nl*.tribalwars.nl/game.php*screen=market*mode=own_offer* // @include http://nl*.tribalwars.nl/game.php*mode=own_offer*screen=market* // ==/UserScript== // aanpassing op 20100803 om aan de regels te voldoen: geen auto click // De configuratie: var sell_for = 1000; //zoveel bied je aan var buy_for = 1000; //zoveel koop je var tijd = 30; //zoveel uren mag de de looptijd zijn var aantalKeer = 110; //standaard worden er zoveel aanbiedingen geplaatst var useConfig = false; // Bij useConfig=true wordt sell voor buy geruild var sell = 'leem'; // gebruik leem / hout / ijzer var buy = 'ijzer'; // hier mag niet hetzelfde staan als bij sell (hierboven) // Bij useConfig=false worden de grondstoffen in het dorp bekeken // en als het verschil meeste - minste groter is dan minVerschil // wordt dat aanbod * offersCoef op de markt gezet var minVerschil = 75000; var offersCoef = new Array(); offersCoef[0] = 0.5; // coef wanneer we hout verkopen offersCoef[1] = 0.5; // coef wanneer we leem verkopen offersCoef[2] = 0; // ijzer - ie niemand neemt een ijzer voor leem offer aan :) if (document.documentElement.innerHTML.indexOf('Ter beschikking gesteld') == -1) { var reg = /Maximale transporthoeveelheid\s(\d+)/ var setOffer = true; var regexResult; if ((regexResult = reg.exec(document.documentElement.innerHTML))) { var merchants; if (aantalKeer > Math.floor(regexResult[1] / buy_for)) aantalKeer = Math.floor(regexResult[1] / buy_for); if (!useConfig) { var res = new Array(); res[0] = document.getElementById('wood').innerHTML; res[1] = document.getElementById('stone').innerHTML; res[2] = document.getElementById('iron').innerHTML; var resExplain = new Array(); resExplain[0] = 'wood'; resExplain[1] = 'clay'; resExplain[2] = 'iron'; var i; var meeste = 0; var minste = 400000; for (i = 0; i < 3; i++) { if (res[i] * 1 > meeste) { meeste = res[i]; meesteIndex = i; } if (res[i] * 1 < minste) { minste = res[i]; minsteIndex = i; } } if (meeste - minste > minVerschil) { sell = resExplain[meesteIndex]; buy = resExplain[minsteIndex]; merchants = Math.floor(((meeste - minste) * offersCoef[meesteIndex]) / buy_for); } else setOffer = false; } else { merchants = aantalKeer; } if (merchants > aantalKeer) merchants = aantalKeer; if (setOffer && merchants > 0) { if (sell == 'leem' || sell == 'clay') sell = 'res_sell_stone'; if (sell == 'hout' || sell == 'wood') sell = 'res_sell_wood'; if (sell == 'ijzer' || sell == 'iron') sell = 'res_sell_iron'; if (buy == 'leem' || buy == 'clay') buy = 'res_buy_stone'; if (buy == 'hout' || buy == 'wood') buy = 'res_buy_wood'; if (buy == 'ijzer' || buy == 'iron') buy = 'res_buy_iron'; document.getElementsByName('multi')[0].value = merchants; document.getElementById(buy).checked = true; document.getElementById(sell).checked = true; document.getElementsByName('max_time')[0].value = tijd; document.getElementsByName('sell')[0].value = sell_for; document.getElementsByName('buy')[0].value = buy_for; //submitForm(); }}} function submitForm() { var candidates = document.getElementsByTagName("input"); var t; for (t = 0; t < candidates.length; t++) { if (candidates[t].type == "submit") { break; } } candidates[t].click(); }